IT ALL BEGINS AND ENDS IN YOUR MIND

t.me/danmarkvaagner

Ændringen Del 2 – De nye børn

De nye børn

En lettere tilpasning til den nye #energi sker med de såkaldte nye #børn. De første pionerer i den nye #generation blev født i 1960’erne. Jeg er en af dem. Det er #mennesker, der har arbejdet hen imod deres opgave lige fra begyndelsen (ofte uden at vide det i begyndelsen), og for hvem visse begivenheder har revet sløret væk, så de vågner hurtigt op. Men det siges også, at der allerede i 1930’erne og 40’erne kom isolerede #mennesker til verden med denne #bevidsthed. Fra disse to #generationer opstod mange #lysarbejdere fra den første og anden bølge, så der blev udført et stort #bevidsthedsarbejde mellem 1960/70’erne og 1980/90’erne. De banede vejen for de nye børn, der blev født først som Indigobørn i 1990’erne og senere som Krystalbørn (i 2000’erne). De er tilpasset den nye energi og lider ikke af fysiske lidelser, som vi gør, fordi de har et mere udviklet #DNA. De er bevidste om deres opgave/gave og betragtes ofte som højt begavede. De er fortrolige med den nye #vibration og bærer i sig alle de krav, som den nye verden, vi bevæger os ind i, stiller til os. Desværre opdagede systemet hurtigt, at “systembrydernes” oprørske natur, som #Indigobørnene også blev kaldt, fordi en af deres evner er at sætte spørgsmålstegn ved det gamle, kan bringe systemet til fald.

Derfor udtænker baggrundsmagterne snart flere strategier for at forhindre indigobørnene i at forfølge deres opgave med forandring. Fordi de kan befinde sig i flere virkelighedsrum på samme tid på grund af deres flerdimensionalitet, bemærkede de en vis nervøsitet og uopmærksomhed, fordi de skulle bearbejde for mange oplysninger fra flere niveauer på samme tid. Som følge heraf blev de identificeret som havende opmærksomheds- og hyperaktivitetsforstyrrelse (ADHD), som blev bekæmpet med den kemiske dæmper “Ritalin”. På denne måde blev børnene bedøvet og bedøvet. Det var først omkring to årtier senere, at det kom frem, at ADHD bare var en opdigtet lidelse. Derefter fulgte vaccinationskampagnen, som havde til formål at svække de nye børn. Især med vaccination af piger mod livmoderhalskræft. Den omfattede også nedskæringer i finansieringen af alternative skoler, fremme af alkopops, fastfood og dårlige skoleluncher, fluorid i tandpasta, aspartam i coladrikke og tyggegummi.

I USA er man endda gået så langt som til at fængsle unge #mennesker i lange perioder for de mindste forseelser. Desuden er der tilfælde af misbrug, kidnapning, genetisk manipulation og #tankekontrol af børn. Sidstnævnte blev afsløret for et par år siden af en insider. Eksperimenterne på børn og unge havde til formål at svække børnenes levetid og mentale styrke. Det øgede antal teenagere, der begår hærværk, skyldes sandsynligvis #Mind #Control, hvis overgreb aktiveres af mobiltelefoner via satellit. I de seneste år har der været en tendens til at fjerne børn fra deres forældre gennem ungdomsforsorgskontorer og til at gennemføre kønsundervisning i skolerne. Sidstnævnte tjener til at dræbe #uskyld, #kærlighed og ethvert behov for tilknytning hos børn.

Men i nogle dele af verden bliver de nye #børn også #opmuntret. Waldorf- og Montessori-skolerne er begyndt. “Sudbury Schools”, som har eksisteret i USA siden 1968, fremmer også elevernes #kreativitet og evner. I Rusland blev Schetinin-skolen grundlagt i 1990’erne, hvor eleverne i stedet for at blive tvunget til at lære og presset til at præstere, gennemgår en #læringsproces, hvor de lærer i dialog med andre elever og helt uden lærer. I stedet er der #læringsvejledere, som observerer undervisningen og sørger for, at eleverne holder sig på sporet. Der er hverken klasser eller karakterer. Eleverne lærer frit og på en selvorganiseret måde. Resultatet: Mens eleverne på en konventionel skole i dag skal bruge 12 år på at få deres eksamen, skal en Schetinin-elev kun bruge ca. fire år, er fri for præstationspres og kan udvikle sig individuelt. I mellemtiden har konceptet fundet efterfølgere. I Østrig, Schweiz og Tyskland gennemføres det af LAIS-skolen. I Kina og Japan har man i årtier beskæftiget sig med emnet de nye børn. Her er undervisningen blevet omlagt, så eleverne lærer med venstre hjernehalvdel i 10 minutter og derefter laver 50 minutter med bevægelse, musik eller noget lignende #kreativt for at fremme højre hjernehalvdel og for at lagre og konsolidere det, de har lært.

 

Forfatter

  • Lin Ajna G o m n t u

    fra danmarkvaagner.dk Indtil næste gang, bliv guidet af din sjæls lys, og elsk med hele dit væsen!
    Velsignelser og taknemmelighed, @Kesszero @Lisa @Lin @Thor @Laura @Anna-Maria.
    Videredistribution til ikke-kommerciel brug er udtrykkeligt ønsket.
    Som altid og overalt: Tro ikke på noget, test alt, og behold det bedste.
    Træk vejret dybt og lev i velstand og harmoni.
    🧐Encoder, 🧐Decoder and 🧐Deprogrammer

Translate »