Den oprindelige og organiske guddommelige treenighed er moderen, faderen og Helligånden. I begyndelsen af vores moderne samfund ændrede kirken og også regeringen denne guddommelige orden til Fader, Søn og Helligånd – og fjernede dermed det guddommelige kvindelige væsens tilstedeværelse og energi. Dette var begyndelsen til undertrykkelsen af den guddommelige feminine energi. Opfattelsen af kvinder er siden da blevet nedprioriteret som kraftfulde guddommelige mennesker, og de er blevet udsat for utrolig grusom behandling såsom voldtægt, mord, brændt, brændt, overfald, slaveri og andre ufattelige oplevelser. Disse forhold er stadig levende, men for det meste undertrykt af offentligheden i dag. En stor del af undertrykkelsen er blevet til kulturel programmering og konditionering af kvinders opfattelser. Jeg vil ikke komme ind på alle aspekter af dette emne, for så ville dette blogindlæg blive en bog på størrelse med en ordbog.
Unge kvinder er blevet programmeret til at tro, at deres værdi hovedsageligt ligger i ædelhed, og at de skal deltage i den kulturelle opfattelse af at forbedre deres skønhed ved at købe visse kvindeprodukter og -tjenester. Disse ting og aktiviteter er blevet videregivet gennem generationer.
I dag markedsføres hver eneste del af kvindekroppen specifikt – primært med henblik på profit.
Hårspray, hårforlængelse, klipning, farvning, permanent, shampoo, balsam, øjenlinser, eyeliner, øjenvipper, øjenbryn, øjenbrynsblyanter, øjenmakeup, øjenlågsoperationer, hårfjerning i ansigtet, ansigtsbehandlinger, ansigtsmakeup, ansigtstoner, ansigtscremer, næseringe, næseoperation, læbestift, lipgloss, lip liner, læbepiercing, tungeringe, øreringe, nakkecremer, selvbruner, deodorant, hårfjerning under armene, neglelak, neglelakfjerner, manicure, neglesalon, brystimplantater, cremer til brystforstørrelse/opstramning/forstærkende cremer, brystvortecremer, brystvorteringe, maveoperation, taljecremer, cremer til fjernelse af cellulite, behandling af cellulite, cremer til fjernelse af strækmærker, Butt lift, booty cremer, anal afblegning, anal hårfjerning, vaginale cremer, menstruationsprodukter, sexlegetøj, styling af kønsbehåring, offentlig hårfjerning, genital piercing, cremer til lår, hårfjerning af ben, pedicure.
Kvindeligt tilbehør, tøj, sko, spiselige eller oralt indtagne kosttilskud og stoffer er udelukket. De fleste af disse produkter er heller ikke sunde for kroppen, afhængigt af mærke og formulering. Der er også mange skadelige ingredienser og uetiske fremstillingsprocesser, der skaber en lav og tung energibinding med produktet og dets potentielle bruger.
Jeg vil gerne gøre det klart, at jeg ikke er imod eller angriber disse produkter eller de ting, som kvinder gør for at bevare deres opfattede skønhed eller udseende, da vi alle har den frie vilje til at gøre, hvad vi vil. Jeg påpeger blot, at subtil kulturel programmering gennem underholdning, mainstream-medier, uddannelse og arbejdspladser har været målrettet mod kvinder i årtier.
Der er store virksomheder, som har alle nye og sofistikerede markedsføringsværktøjer og teknologier, der er rettet mod kvinders psykologiske adfærd. Hvis salget er disse virksomheders eneste mål, så burde det være plausibelt at tro, at årtiers kulturel programmering af mænd og kvinder er en væsentlig årsag til, at folk tror, at disse produkter eller tjenesteydelser er nødvendige for en kvindes liv.
Det er blevet påvist mange gange, at mange store virksomheder har brugt deres information og produkter som et våben mod deres kunder. Efter at have gennemskuet disse sjælløse store selskabers motiver vil jeg gerne bede kvinder og mænd om ærligt at spørge sig selv, hvilke produkter de føler er nødvendige i deres liv – kunne dette ønske være resultatet af subtil tankekontrol eller manipulation af en kunstig dagsorden? Fodrer du kontinuerligt en matrixmaskine energimæssigt og økonomisk?